19 Temmuz 2016 Salı

"Ortaokuldayken sınıf arkadaşlarımdan biriyle ciddi bir tartışmaya girdim.Onun haksız olduğundan,benimse haklı olduğumdan emindim.Öğretmenimiz bize çok iyi bir ders vermeye karar verdi.Bizi bütün sınıfın önüne çıkardı ve arkadaşımı masanın bir tarafına,beni de diğer tarafına yerleştirdi.Masanın ortasında yuvarlak bir nesne vardı.Siyah bir nesne.Öğretmen diğer çocuğa nesnenin rengini sordu.Çocuk "Beyaz"diye yanıtladı.Söylediğine inanamadım çünkü nesne siyahtı!Yeniden tartışmaya başladık,bu seferde nesnenin rengi Hakkı'nda!!Öğretmen bu kez beni çocuğun yerine,onu da benim yerine geçirdi.Ve bu kez nesnenin rengini bana sordu."Beyaz" yanıtını vermek zorundaydım.Belli ki nesnenin bir tarafı beyaz,diğer tarafı siyahtı.Öğretmenimiz o gün bize çok güzel bir ders verdi;Karışımızda ki kişinin bakış açısını anlamak için kendimizi onlarında yerine koymamız gerektiğini" Şuan evet şuan,ülkem bu haldeyken.. Bakış açılarımızı değiştirelim.At gözlüklerimizi çıkaralım.Yaşanan her olaya kavga ile yaklaşmayalım.Ne gerek var ki kalp kırmaya? Şuan Vakit Dua Zaman'ı,Vakit birlik Zaman'ı.


via Instagram http://ift.tt/29SRDCM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder