25 Mart 2016 Cuma

Montessori Günlük Yaşam Becerileri 3-6 yaş Etkinliklei

Montessoride günlük yaşam etkinlikleri çocuğun günlük yaşamında kullanabileceği uğraşlardan oluşmaktadır.Bu çalışmalar ile çocuk bulunduğu çevreyle başa çıkmayı öğrenir.Bu çalışmalar çocuğun kendi doğal gelişimine çok önemli katkılar sağlamaktadır.Bazı ebeveynler bu uygulamaları gereksiz ve basit görebilir.Fakat çocuğunuzun yardım almadan bu etkinlikleri yapınca başarı ve öz güv...enleri gelişir.
Montessorinin ana kuralı;
"Kendim yapabilmem için bana yardım et"

Biz bu etkinliklerin hepsini yaptık halada yapıyoruz,sizlerde yapın lütfen















































2 yorum:

  1. Super paylasim adım adım vermissiniz :) instagramdaki bilgilerinizi de defneyle firsat buldukca uyguluyoruz tesekkurler iyi haftasonlari

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, çok güzel etkinlikleri bir araya getirmişsiniz, emeğinize sağlık :) Türkiye'de Montessori ile ilgili yeterli bilgi bulunmuyor, bu nedenle Montessori'ye dair bilgiler paylaştığımız bir site kurduk: http://www.montessorifelsefesi.com/ İlgilenenler için çok detaylı araştırmalar yapıp yazılar yayınlıyoruz :)

    YanıtlaSil