26 Mart 2014 Çarşamba

gece ve gündüzü öğreniyoruz

gece gündüz oluşumunu çocuklara bu etkinliğini yaparak anlatmaya karar verdim.Normalde evde dünya küremiz vardı,ben biraz yaratıcılık ve el kaslarımızda gelişsin diye yırt yapıştır tekniğini kullanarak yaptırmak istedim:))Ne kötü anneyim dimi kolayı varken zordan iş yaptırmaya çalışıyorum:))balonumuzu şişirip grofon kağıtlarımızı koparıp yapıştırdık,can biraz sıkıldı ama geri kalan kısmına ablamız yetişti.
balondan yaptığımız dünyamız ancak bı kadar oldu,güzelde oldu ama.
Sıra geldi gece gündüzü anlatmaya,ben anlatmadım cemre Can'a güzelce anlattı.
ışığı tuttukları kısmın gündüz olduğunu,karanlıkta kalan kısımlarında gece olduğunu ablamız cana anlatarak ve uygulama yaparak gösterdi.

can bu durur mu dünyanın her tarafını gezinip abla bak şimdi burda gündüz oldu dimi deyip durdu:)
Finalde de ben herşeyi anlatıp muhabbet ettim kuzularla:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder