24 Mart 2014 Pazartesi

duyusal renk çalışması

 
 
 
 
 
 
Baharın gelmesi ilemi bilmiyorum ama şu aralar üstümde büyük bir halsizlik var,C.tesi günü
evde olmanın keyfi ile cerenle yaptığımız duyusal renk çalışma etkinliğimiz çok güzel geçti.
Uyuduğu zaman bu etkinliği hazırlamıştım minik kuzuma,uyandığında bir çığlıkla hemen oturdu etkinliğin başına.Yüzündeki mutluluğu görmenizi isterdim.
 
 
 


                    poşetin içine dört ana rengi koydum,sonra koli bantı ile yere yapıştırdım,bunu camda
                   yapmayı düşünüyordum ama,ayakları ilede basıp renk karışımını görsün istedim.Hem ellerle hem ayaklarla yaptığımız duyusal çalışmamız şaşkın bakışlarla devam etti.





                                                  üstünde zıplamayıda ihmal etmedi:)


                                                      duyusal çalışmamızın sonucu:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder