16 Aralık 2013 Pazartesi

keçeden aktivite oyuncağı

Aslında ilk başlarda aktivite kitabı yapmayı düşünmüştüm,sonra vazgeçip bu şekilde oyuncak yapmaya karar verdim.Bunu yapmam 3 saatimi almıştı.Yaparkende zevk almıştım:))


burda elbiseleri ipe asması için yaptığım kısım.Elbiselere ve ipe çırtçırt diktim.
Burda da şekiller ağacı,düğmelere şekilleri geçirmesi için yaptığım kısım.
sayılar ile ilgili kısım
renkler ve şekillerle olan kısım
arabaları çok seven kızım için eklediğim bölüm,tekerleklere düğme diktim,çıkarıp takması için
fermuar açma kısmı
her kısmı bitirdikten sonra dikiş içini elyafla doldurdum
Ceren çok sevmişti bu oyuncağı,her tarafını evirip çevirip oynadı.



burda da kuzum üstüne yatıp uyku moduna girdi:))

4 yorum:

  1. Çok başarılı , çok beğendim ellerinize sağlık. Mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim marifetli arkadaşım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel olmus ellerinize saglik benimfe 11 aylik kizim var onun icin yapicam oglumda 3yasinda sizin yaptiginiz borcol seyi demiyoruz:)

    YanıtlaSil