6 Kasım 2013 Çarşamba

Parmak Mum boyası bu kadar mı güzel olur:))

 
 
 
 
 
 
 
 
Parmak mum boyasını 3 etkinlik örneğinde kullanacağımız hiç aklıma gelmezdi.Ceren'in kalemle tanışması çok erken olmuştu,boya kalemlerininde 12 ayda verilmesi gerektiğini bildiğim için ben 11 ayda verdim eline,Ceren ilk önce boyadı,sonra parmak mum boyalarından kuleler yaptı,sonra kutusundaki yerlerine koymaya çalıştı:))Bu boyaları can okula başladığı zaman kırtasiyeden almıştım
Boyanın markası LEST.Çok güzel ve kullanışlı bir boya,parmağınızı sokuyorsunuz boyamaya
başlıyorsunuz.
Kesinlikle tavsiye edeceğim boya kalemlerinden biri.
 
 





                                                         pamuk eller iş başında



                 





                                boyamaktan vazgeçti kule yapmaya başladı:)











                                          sonra kutusundaki yerlerine yerleştirmeye başladı:))







6 yorum:

  1. bayıldım ben bu boyalara... biryerde bulursam kesin alıcam nehir'e..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye ediyorum feza'cım,sevgiler..

      Sil
  2. bende o minik parmakları yemek istiyorum, maşallah sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) saol burcu'cum.Öpüyorum seni ve oğluşunu.

      Sil
  3. Ben de bayıldım bu boyalara saol canım sayende birşey daha öğrendim :) Ama bulurum umarım buralarda

    YanıtlaSil