30 Ekim 2013 Çarşamba

Yardım Çantası:)

 
 
 
 
günlük hayatınızda yaptığınız ev işlerinize çocuklarınızı ortak
 
edin,biz bunu eğlenerek yapıyoruz nasıl mı?
 
büyük kızımdan kalan bir oyuncakla,halada cnbc-e de hafta sonları
 
saat 7.30 gibi başlayan dora çizgifilm karakterinin çantası ile(çok
 
eğitici bir çizfilm,ingilizcede öğretiyor)tavsiye ederim.Ben bu
 
çantayı yardım çantası yaptım,Bu çantanın içinde etraftaki
 
oyuncakları toparlaması için oyuncak,sehpayı silmesi için bez,yere
 
döktüklerini tolamsı içinde el gırgırı koydum.eğer etraf oyuncak
 
dolu ise yardım çantası diye sesleniyorum can onu hemen
 
getiriyor,anne çantayı getirdim yapmam gerekni ben kendim
 
bulayım ona göre hareket edeyim deyip yardım çantasını
 
açıyor.Ortalığın oyuncaklarla dolu olduğunu görünce çantanın
 
içinden oyuncak ördeği çıkarıp,ördek kardeş şimdi evi toplama
 
vakti diyip dağıttığı oyuncaklarını müzik eşliğinde topluyor,hem
 
eğleniyoruz hemde ev işlerindeki sorumluluğu öğreniyoruz:))

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





                                                                yardım çantamız




                                              yerdeki kırıkları gırgırlarken


                                                               Sephayı silerken



                                                        oyuncakları toplarken


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder