19 Ekim 2013 Cumartesi

Kestaneden oyuncaklarımız:))

 
 
 
 
 
 
Kış mevsiminde en çok yenilen yiyecektir herhalde kestane,biz
 
ailecek çok seviyoruz,Besleyici ve kalori değeri yüksek bir
 
yiyecektir,İçinde B1-B2-C vitaminlerini içerir.Geçen gün bir
 
yerde okumuştum kestanenin kabukları kaynatılıp
 
içilirse,sinirleri yatıştırdığı gibi ateş düşürücü görevide
 
yapıyormuş,Buna çok sevindim aslında çocuklarım hasta
 
olduğunda doğal yollarla iyileştirmeye çalışan bir anneyim,ateş
 
düşürmede belki işime yarar,Biz kestane yeme dışında başka
 
bişeylerde
 
yapalım dedik,aldık kestaneleri önümüze kürdanlarda
 
yanımızda,başladık kestanelere geçirmeye
 
 
can bunda zorladın kürdanı sert kabuktan geçirmek zor geldi
 
ona,kestaneden tırtıl ve çocuğumuzu
 
ben yaptım can oynadı:))Ne oynamak ama görmenizi
 
isterdim.Çok eğlendi,onları konuşturdu,gezmeye
 
götürdü,anlıycağınız onun can dostu olu verdi bu kestaneden
 
şekiller..Sizde kestane alırsanız kesinlikle çocuğunuzla deneyin
 
bu etkinliği onlarda bayılıcaktır:))
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder