21 Ekim 2013 Pazartesi

Ceren'in sürpriz sepeti

 
 
 
Bayram tatilinde ceren için hazırlamış olduğum sürpriz
 
sepeti,Montessori eğitiminin vazgeçilmez etkinliklerinden
 
biri,Sepete koyacaklarımı bir kenara hazırladım
 
hemen,boncuklu kolye,kozalak,midye
 
kabukları,toplar,kolye,parlak bilezik.İlk önce sepetin içine
 
yerleştirdim,sonra
 
üstünü makarnalar ile kapattım.Cerenin önüne koyduğumda
 
ilk önce şaşırdı,sonra elini sepetin içine
 
daldırınca daha çok şaşırdı,her elini attığında farklı süprizler
 
onu bekliyordu.Çok güzel oynuyor
 
bir taraftanda gülücüklerini eksik etmiyordu,çıkan nesneleri
 
gülerek bana gösteriyordu.O mutlu oldukça ben daha çok
 
mutlu oluyordum.Uzun zamandan beri eline her geçirdiği
 
nesneyi kulağına
 
götürüp alooo diyor,burda da topu almış kulağına götürüp aloo
 
demeye başladı:))Çok komik oluyor
 
bu halleri,ceren çok mutlu oldu bu etkinliği yaparken şimdi
 
hergün önüne veriyorum uzun bir süre
 
oynuyor..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder